Praktiske oplysninger

Information om medlemskab af FORA.
Som medlem af Grindløse-Bogense Husflid er du med til at støtte og sikre foreningens fremtidige virke.

Bogense-Grindløse Husflid er organiseret i oplysningsforbundet FORA og tilbyder aktiviteter og folkeoplysende kurser i håndværk, husflid og design.

Som medlem af foreningen bliver du orienteret om alle foreningens aktiviteter og har mulighed for at øve indflydelse på foreningens arbejde ved at deltage på den årlige generalforsamling. Du får desuden 10% på deltagerbetalingen på kurser.

Kontingent:  150,- kr./person.
Kontingent betales en gang årligt i januar måned.
Husk at skrive f.eks. ’Kontingent 2021' i tekstfeltet og sørge for, at det klart fremgår af betalingen, hvem du er. Hvis afsender felterne er udfyldt med dit navn, så er det fint.

Beløbet overføres til foreningens konto 6860-0004005345 i Nordfyns Bank. Bemærk, at det er ikke samme konto, som deltagerbetaling til kurser.

Nye medlemmer
Er du nyt medlem, kan du også indbetale 150 kr., som beskrevet lige herover. Når du har lavet overførslen, så skriv en e-mail til kasserer@grindlose-bogense.husflid.dk med oplysninger om navn, adresse og telefon-/mobil-nummer. Det er de oplysninger, som vi registrerer på vore medlemmer.

Er du i tvivl, så skriv til e-mail kasserer@grindlose-bogense.husflid.dk.

Foreningen byder alle interesserede velkommen til at deltage i kurser og aktiviteter for både voksne og børn med hensyntagen til husflidens traditioner og fagenes fornyelse og altid med dygtige og inspirerende instruktører.

Grindløse-Bogense Husflid
Formand: Kirsten Michaelsen